26.12.2009

Romjul


Hei alle sammen!;)

Eg håper at alle sålangt har hatt ei fin jul, og blei fornøgde med både julemiddagen og gavene dei fikk. Eg veit at det har vore langt mellom innlegga i det siste, og at det ikkje har vore av høg kvalitet. Men eg er sliten, har lite inspirasjon og orker derfor ikkje å blogge. Men syntes det er kjekt, så vil sikkert ta det litt opp igjen. Dei siste vekene har gått med til tentamen, jobb, øving til 4.dagsfest( Vi er en gjeng som lager sketsjer som skal visast 4. juledag på haugen) og til kvalitetstid med familien. I morgen er dagen eg har gleda meg mest til dei siste vekene, eg skal nemlig hente en skjønn liten Jack Russel Terrier kvalp i Vågå. GLEDER MEG VIIILT. Eg vil da selvfølgelig ta mange bilder av vofsen, og kanskje til og med en film slik at alle får sjå:)

NB: Til alle som er interessert i å sjå programmet 4.Juledag på haugen så startar det 20.00, kostar 200,- Og for folk som ikkje bur på haugen, er det 18års aldersgrense.

Ingen kommentarer: