22.11.2009

Ellen Classon og Hund


Stakk nylig innom Ellen Classon's blogg, og fant dette herlige bilde. Ytterjakka hennes er kjempe fin, og akkurat no er en poncho som ligner akkurat denne på ønskelista mi.
Det har vore like blogging i det siste men eg er lei av å skrive, og det blir derfor innlegg av dårlig kvalitet, som eg sjølv føler eg ikkje får noke ut av, og gidder derfor ikkje blogge heile tida. Skriver på skulen en del for tida også, og føler det suger lufta ut av ballongen..
Update hos meg:
- Har vore i Bergen med Kjæresten min,på dagstur. Hadde som intensjon å handle julegaver i fleng, men blei bare tre, og heller nokre ting til meg sjølv. Bik Bok hadde blandt annet salg på alt:)
- Skjedd noke litt urovekkande på heimefronten så er blitt litt satt ut. Nysjerrigperane blandt vennegjengen finner det nok ut uansett.
- Familien min har endelig gitt etter for ønsket mitt; å få hund til Jul. Så snart får vi en liten lurvete kvalp i hus av rasen Jack Russel Terrier. Etter som dei vekser til vil eg legge ut bilder av nurket vårt:)

2 kommentarer:

purpur sa...

a - jeg likte den ponchoen kjempegodt! setter den opp på ønskelisten jeg og:)

Anniken sa...

Hmm, dette er ei jakke, men eg vil ha en poncho som ligner.