03.10.2009

London Again




Picture(s): London by night and me and my boyfriend at the underground this summer.


Goosh, I'm so happy! I just bought tickets to London for a weekend in January with my six best friends;) January is just perfect for a shopping trip, great beginning on the new year + sale, sale sale!The occasion is shopping and celebrating my best friends birthday. The only sad thing is.. I'll be poor after that..but, hey! new clothes makes my day!


-Have you ever been to London?

5 kommentarer:

frokenlund sa...

Så stilig! :) eg har nok aldri vore i London.

Kristiane sa...

Er fantastisk å ha noe slikt i vente!
Har vært i London to ganger før, og skal dit igjen om en uke for å besøke min søster i høstferien:)

Takk for kommentaren forresten! Når det gjelder studiene, så tar jeg et semester med et fag som heter Moteledelse. Det innebærer alt fra motehistorie til produksjon og markedsføring av et moteprodukt. Det er utrolig gøy! Jeg skal fortsette med internasjonal markedsføring på høyskolen i Telemark(ikke like glamorøst!) fra januar av.
Hvis du er interessert kan du gå inn på hjemmesiden til skolen min(som er norsk i paris!)
www.gatewaycollege.no

Signe sa...

Sv: Jeg er tilbake igjen! :)

Caroline T. sa...

London er en av de peneste byene i europa. Så fint det må være å reise dit på den årstiden!:)
NB: Du har en veldig fin blogg men her var få kommentarer i forhold til lesertallet dit!??

Hanne sa...

det skal bli så kjekt å reise diit:D