02.09.2009

Sick

Hei "alle sammen" idag stakk eg heim fra skulen etter 20 minutter med Matematikk, er blitt forkjøla og når eg er forkjøla lider eg av en ting kalt tett nese, snørr og tette bihuler. Derfor var det heilt umulig for meg og sitte med haudet bøyd ned i boka. Det blir ingen bilder av bleike meg idag, eller joggebuksa mi..


Hi,"everybody" today I left school early (after 20 mins. actually) because I'm sick, and Im determited on the facts based on my knowledge and stubbornness that this is NOT the swine flue..And when I'm sick it involves stuffy nose, and snot.. one word: LOVELY. I could'nt sit with my head tilted down at the book for a second, thats why I went home. There will be no outfit updates with my in a old t-shirt and a pale face..

Kva gjer du når du er sjuk?
what are you doing when your sick?