26.09.2009

Babysitting




Right now, I'm babysitting for my sisters children. I brought my USB and camera to post todays Outfit but theire PC doesn't have the program.. So I'll just have to wait until tommorow or tonight. Lately, I have been having a lot of homework, and working after school so right now I'm enjoying the silence, and I'm going to watch the Movie; Max Manus..



Akkurat no passer eg ungane til Søstra mi. Eg tok med USB kabelen og kameraet, og planen var å laste opp outfit bildet. Men eg må vist installere eit program for at eg skal kunne laste opp bildene, så eg får ta det seinare inatt eller i morgen tidleg. I det siste har det vore mykje lekser og endel arbeid etter skuletid, så eg er trøtt og sliten. Tenkte eg skulle sjå Max Manus no, for den har eg ikkje rukket og sjå enda(..)

wrote this last night but it never got posted.

Ingen kommentarer: