15.08.2009

Siste helga før skulen starter


Folk går rundt og seier: " ååh, no begynner skulen igjen" Men for meg så har den aldri slutta. Null feriefølelse. Hadde feriefølelsen første veka når eg var i London, også sa det stopp. Men det er vell bare og forbrede seg!

Igår blei det ikkje anna blogging en den kjedelige timeplanen min, det var igrunnen fordi at eg hadde andre ting eg ville gjer. Per og Eg var inn til sandane, for der er jo Sandane Dagane, men der var mindre folk en Eid på en søndagskveld(...) Og dei hadde verken noke og sjå eller langåpe på butikker. Idag stikker vennane mine til sandane for å feste, men eg trur eg holder meg heime sjølv om det sikkert er meir liv der idag. Eg og Per endte opp med å sjå filmen" Syv liv" Som var utrulig god og ei veldig rørande fortelling.




Everyone around me is saying: " oh, school starts again.." But for me it never stopped. I don't feel that it's summer, and I have not really had the feeling since the first week when I went to London.
Yesterday I didn't blog more than my schedule because I had so much else I rather would like to do. My boyfriend and I went to Sandane because there is a market going on this weekend. We went home only one hour after going there because there where less people than on Eid on a sunday evening(..) and there was nothing for us to see. Instead we ended up seeing the movie "seven pounds", which was sad, but was based on a very good story. (I ended up crying..)
-What do you think about school starting again?

2 kommentarer:

Hanne sa...

Hei, du har en venn som valgte å vere heime idag og:) anbefalar den filmen altså?

Anniken sa...

Ja, anbefaler den på det sterkaste! Den var kjempe god, veldig trist men også veldig romantisk. Du hadde likt den:)