17.08.2009

Oh my..DIY


As seen on Elise, ANYWHO


Eg har så mange DIY prosjekt i haudet mitt som eg vil få gjort, men eg er så rastlaus at eg ikkje klarer å sitte iro med en ting i fleire timer. Så i morgen på skulen må eg tegne litt i timane(Ja vi har begynt på skulen igjen) slik at eg husker det. Men eg holder på med eit prosjekt og er ca.halvveis, og eg trur eg skal bli fornøgd med det. Det eine prosjektet eg måtte sette på hold er dei berømte skulderputene, planen er å lage to set; Gull og Svarte.


I have so many DIY projects going on in my head right now, but I'm so restless and can't sit still for very long and concentrate about one thing. I just have to put them down on paper and it can wait. But I have started on one, and I think it would look good when it's finito. The one I had to put on hold is the famous DIY shoulderpads, My plan is to make one Gold and one Black.

Edit: I've been out running today, Yes!:D

3 kommentarer:

HEK sa...

Haha, vet hva du mener. Jeg har hundre planer selv, men rekker ikke å få gjort så mye;)

Flashes of Style sa...

Woww this is stunning! <3

Hanne sa...

kor du sprang då?:) snakkast imårra tidlig, gleda meg sann no:D