13.08.2009

Man trenger ikkje ting for å bli lykkelig

Who needs Alexander Wang? I'v got the bag Ineed.
Details

The jeans I would like to buy from Voice of Europe.
(Brought them home to try them on)



Nice? F21

My new skirt and flowers from F21
I love this Wristband! The pharmacy
Details on the F21 top
Flower F21
F21
Outfit: Top F21 NEW
Jeans topshop
Wristband on the hand; F21
Wristband on leg; The pharmacy
Top F21

Ring F21

Gladiator Sandals F21


Detaljer on the white top


Man trenger klær. Her kjem en detaljert bildeflom fra mine nye F21 klær. Alt passet perfekt og eg er kjempe fornøgd. Ellers så fikk vi Elle i Posten på jobb, så er kjempe glad for å få lese litt godstoff! Ellers så kjem Per heim idag, og eg hører herlig musikk!
You don't need things to be happy, you only need clothes. Here comes a handful of detailed pictures from my new F21 clothes. Everything fits perfect, and I'm so glad! We got the september issue of Elle today at work,My boyfriend Per are coming home today, and Im listning to "Cobra starship-Good girls go bad. Im Happy!: D
Edit: Her har komt en feil slik at alt har oversatt seg til Norsk, eg er ikkje analfabet. Prøvd og fikse det no

5 kommentarer:

Lena sa...

Va superfint alt sammen!:) søte bilde!

Hanne sa...

;D

i r l i n sa...

sv; hei igjen! (sorry at jeg ikke kommenterer til det du skriver nå *skam på meg*) men ville bare takke for hyggelig svar tilbake! Så flott, er bare å følge med fremover så ser du snart at du får en "bling" fra meg ;D Ha en kjeempefin helg! Det fortjener du :D

HENRI sa...

KJempe fine kjøp :D Likte godt den blåe :D

Oda sa...

Oioioi,vellykka kjøp må eg sei:)