02.08.2009

Madonna konserten


Henriette etter 15 min på hotellet.
iskaffe og nudler<3> Belasta det barskapet for ca. 1000..

our bed.

Henri og Deli Is


Meg under konserten..

Eg og Ida på vei heim:)


Hei, da var eg og Henriette komt heim igjen frå Madonna konserten på Valle Hovin. Tross 10 mm nedbør,lyn og torden var konserten utrulig bra, og det var god stemning i leiren. Hun sang både gammelt og nytt; alt fra La isla bonita, Frozen , 4 minutes, til Give it to me. Madonna virka litt skjelven der ho stod, når ho sa " Are you guys having fun?.. you should' cause I'm up here risking my life for you!"

Etter konserten stod eg og henriette med gjørme og vatn opp til låra og pressa oss inn til T-banen ilag med en flokk andre. Skulle tru det var om og gjere å være først. for folk pressa og pressa så folk datt overende. Men det var litt vanskelig og gå igjennom vegger for å sei det sånn..
Eg fikk handla litt også, men eg liker ikkje og legge ut bilde av f.eks t-shirts på henger. Dokke får kanskje heller sjå det på "outfit" bilder.

1 kommentar:

HENRI sa...

heyheeeyhey, eg hadde dårlig tid på å finne kle, OKEY? Og den isen var fantastisk god, men ikkje når eg skulle heim!!! OFF. hahah, hadde tatt seg ut om mamma ikkje hadde fiksa opp i det med barskapet :D haaha, ler fortsatt!