07.08.2009

Åh, det verker!


Hei Alle sammen. (as if)


Idag har eg vore voldsomt aktiv. 12.30 sykla eg og Oda over Remmedalen, gjennom Stårheim, nedom Hanne som bur på Løkja, for så og sykle opp igjen i Hjelmelandsdalen, og vidare opp Furuhojane kor vi parkerte syklane for å gå fjelltur opp til Kjenndalsvatnet. Eg er heilt kjørt i kroppen, alt av ledd og musklatur(ikkje eksisterande) er slapt. Kroppen min er som gelè, men dokke har tatt poenget. Sjølvskryt nr.2; Eg har trent kvar dag denne veka, fra og med søndag. Og no tar eg helg til søndag.
No skal eg fikse meg før eg stikker til Løkja for å grille med Haugen kullet 92:)

4 kommentarer:

Elise Bahía sa...

åh, så sykt flink du er! jeg skal ta meg sev i nakkeskinnet og begynne å trene masse når semesteret begynner...

Ida sa...

Så flink du er Anniken!:D

Elise sa...

flinka!! :D

Hanne sa...

ja det var en braa dag ass;) men det var no kjekt;D