27.07.2009

Sommeren får en trist slutt

"Livet er fylt med skuffelser", "Forandringer kjem til oss alle".. Har dokke hørt det før? Det har eg.

Det her er siste sommeren der eg og Per bur i samme kommune, og fylke. Til høsten flytter Per til Bergen for å gå BI. Det blir ei stor forandring for oss begge, og eg kjenner at det blir utrulig rart. For fra og dele fleire dager og netter i veka sammen, til å treffest nokre få ganger i måneden vil bli merka. Eg vil mest sannsynleg få litt meir "aleinetid," og om det blir så kjekt veit eg ikkje(..)

Å ha en kjæreste som Per, hjelper med masse. Du får bedre sjølvtillit når du veit at det er nokon som er glad i deg, savner deg og setter pris på deg. Du får en som alltid vil høre på deg, snakke med deg, le med deg, og støtter deg. Når du har vore sammen med nokon i så mange år som eg og Per, kjenner du eit tomrom når enn skal bu 5 timer vekk fra kvarandre. Eg trur at vi vil klare oss heilt fint, for vi har eit sterk forhold som også er eit særdeles opent forhold og det er slik eit forhold må være om det skal vare. Men likevel er det trist med tanke på at eg har to år igjen på vidaregåande, før eg kan tenke på å bu på same plass som han igjen. Men sånn er det vel når man er sammen med en som er eldre.

-noken der ute som flyttar/ blir frå flytta?

2 kommentarer:

Hanne sa...

ja det er dumt for deg, men håper og trur dokke skal klare det fint vennen;)

Anonym sa...

Det går nok fint skal du se!