05.07.2009

Om at eg skal bli



Medlem i Hells Angels!:)

Idag på veg heim frå Berle, møtte eg på to karar(tøffe karar) som kjørte kvar sin Harley Davidson med dei feite bakhjula, så eg måtte ta turen bort og prate litt med dei og sjå på syklane. Dei var på veg over strynefjellet og vidare . Dei var litt barske i tonen og såg "Jævlig kule ut." Og han eine med det lange sjegget og den flotte Hells Angels vesten lurte på kvifor eg var så intressert i syklane deira og spytta litt løs på ferje dekket(Som eg sa, Tøøff..) Eg svarte så kul som eg er at eg har en liten Lett MC sjølv og syntes syklane var stilige. Han spurte vidare om eg ikkje var meldt inn i noken klubb så eg kunne reise på treff og litt sånt mens eg berre smårista på haudet.

" Du må jo melde deg inn i en klubb, når du kjører MC"
Ka dokke syntes? Nei, Hells Angels er nok ikkje klubben for meg, og man blir ikkje bare medlem der. Men en mc klubb hadde vore tøft når eg kjøper meg tyngre sykkel seinare. Eg skal nok ta billappen før den tid, men kanskje der er en egnandes klubb?

2 kommentarer:

Hanne sa...

Det må du vettu;) hadde du det fiint i London?^^

Elise sa...

Trur eg såg han fyren med det lange skjegget på eid ista!! Dei hadde sånn leir ned med malakoff der :p tøffinga!;)