11.07.2009

Jelena Isinbajeva

"Outfit": strømpebukse Voice of E, Tunika Zara,Smykke Topshop og armbånd H&M

Eg slutter og skrive "Hei alle sammen" og starter med "Hei bloggen.."
Igår var eg på sommerens første fjelltur; Naustdalkamben. Det er ikkje en lang tur, men eg blei andpusten! Har ikkje trent skikkelig dei siste månedane. Orker ikkje unnskylde meg meir, for eg er faktisk i dårlig form. Skulle ønske eg kunne fått en skikkelig motivator dei dagane eg er en kombinasjon av sliten og lat slik at eg kunne bli litt veltrent. Hadde eg vore så heldig og få trent meg en slik kropp som stavhopperen Jelena Isinbajeva(Les: Dobbelt verdsmester og regjerende Europamester) så kunne eg slutta med alt som heiter skule og satsa på idrett! Altså ikkje at det er en drøm, blei litt revet med. Men det hadde passa meg perfekt og ha en slik kropp. "I'm a sucker for muscles"

1 kommentar:

HENRI sa...

Så er vell dei fleste toppidrettsutøvarar godt veltrente :) Men er enig med deg, tenk om eg og kunne sjå slik ut :D