05.07.2009

Isbading med Per i Juli












Denne helga reiste eg og Per ut til Berle etter jobb. Eg hadde pakka med en gigantisk badering, Blender, Bademadrass, klær, Film,IS, Badmingthon osv. Skulle tru vi skulle være vekke ei veke!
Det vil sei at vi ikkje kom fram så tidlig. Og når vi endelig var komt fram var det middag og en tur ut til Holmen vi hadde tid til. På holmen fikk Per møte litt av familien min der, også skaut eg med luftgever og traff blinken i motsetning til Pappa, som klagde på at det var dårlig innstilt og begynte og stille. Per "turte" ikkje prøve. Vi skulle også bade den kvelden, men sola forsvann før vi kom så langt. Men til sjøs skulle vi nok en gang, så vi fiska litt. Per fikk første fisken, som var en makrell, noko som førte til at eg vart skikkelig furt fordi " eg og ville haaa.." Etterkvart fikk pappa også en fisk og det var da eg blei virkelig skuffa! så eg bytta fiskestang med dei og fikk to fisker, en torsk og en liiten makrell. Pst: Etter det såg vi filmen Benjamin Button, men no når eg las igjennom alt eg har skrevet følte eg at det blei dørgandes kjedelig og kunne egentlig ikkje putte inn meir..

Idag skulle vi stå på vannski, men når sola ikkje varmer, så frister det liksom ikkje like mykje så vi droppa det. Men når eg kom heim frista det plutselig å bade litt alikavell så eg stakk inn til Per og bada i Osvika. Det er utrulig kaldt og bade når det er overskya og vind. Så det blei ikkje særlig mykje snorkling idag heller:/
Korleis har din helg vore?

1 kommentar:

Hanne sa...

hørtes no kjekt ut;D