30.06.2009

Tlbake til Norge

Ja, da var eg tilbake til Norge etter en fin tur til London. Det er allerede fullt kjør med jobbing igjen så no skal eg faktisk legge meg. For i morgen er det tidlig opp på jobb. Kanskje det kjem eit blogg innlegg med litt bilder fra turen i 19.00 tida ken veit, kanskje det blir seinare.

Updates fra tida eg var vekk:
-Michael Jackson er død, eg tok i han dagen han døde.
(Voksdukke på Madame tussaud)
-Strålande sol på Eid mens eg var vekk= Alle er brune, mens eg som var i London med hetebølger uten sol er like kvit som en engelskmann.
-Eg har lagt igjen jakka mi i England
-Eg har handla en del i London
-Handla for 1658,- på taxfree siden eg oppdaga at eg ikkje var blakk
-No er eg er blakk..
-Får ikkje lønn før 20 Juli
- Skal bruke opp litt av lønna allerede 30 Juli på Madonna konsert og hotell/Fly

-angrer på at eg ikkje kjøpte den bodien siden eg hadde råd alikavell..

Ingen kommentarer: