01.06.2009

Mon incroyable week-end





































Hei bloggen. Har blogga lite i det siste og det ser ikkje ut som om det blir oftare, er så mange som er så flinke derfor føler eg at eg ikkje har so mykje og komme med. Skriv heller berre når eg har lyst og ikkje fordi eg må! Det er iallefall kjekt og lese andre som blogga jamnt, slik at det går ann og følge med litt.
Denne helga har gått med til Jobb,Krabbespising, kjæreste tid, langtur til Berle,Redding av småfugl, Kino med Per, Tom, Lena og en eg ikkje kjenner-Alf Kåre.






















Kva har du gjort denne helga?

3 kommentarer:

Ida sa...

Eg jobba, grilla, sykla og sola meg i helga :) har du og begynt å dykke?:D

Anniken sa...

Nei, det der er far din!:)

lazymanxcat sa...

i love your photography!
especially the flowers and the cat.
^_^.

will be adding you to my blogroll.

loves from the manxcat.