12.06.2009

Liker ikkje opplegget med dårleg vær i Juni


Ai,ai,ai.. vi venter fortsatt på og få vite om vi har komt opp i munnleg eksamen. 1ST kjem mest sannsynleg opp på mandag, og vi kjem nok opp i Naturfag, som er det faget med tyngst stoff. Eg hadde aldri trudd at eg kom til å stryke på eksamen, men om eg kjem opp i Naturfag kan utfallet være drastisk. Ein halvtime forebuing er for dårleg. -Har du komt opp i eksamen?
No skal eg glatte håret, hive på meg nokon passandes klær, og stikke inn og sjå "landskamp" / Eid sitt damelag med Per. I morgen er det jobb, og ellers ei aldeles kjedelig helg med kjipt vær.

3 kommentarer:

Ida sa...

Eg er veldig enig i titelen din, i Juni skal det vere soool!:)
Usj.. eg og skal på jobb i morga:/

HENRI sa...

Eg trur dokke kjem opp i engelsk, og vi i naturfag, sida b-klassa var opp i engelsk i fjor:) veit ikkje om det har noke å sei, menmen:P

Hanne sa...

nei vi skal ikkje opp!!:)