22.06.2009

2 dager til London


Idag er det bare to dager til London, og eg gleder meg vilt. Og nei, det er ingen andre som teller ned til ferien sin slik som eg.. Men det er faktisk første utenlandsturen min bortsett frå Sverige, og når eg i tillegg er så heldig og dele turen med kjærensten så blir det fres:) så eg må bare sei det en gang til GLEDER MEG NOKE VILT! Eg er på det stadiet der eg gleder meg til å sove slik at det blir neste dag.


Dagen min idag har blitt brukt til å organisere/rydde Klesrommet mitt, spise 10 is til frokost, danse til musikk(Jepp, aleine på rommet mitt) også skal eg på jobb kl.14.00, trene også være sammen med min gode venn og blogger Henriette.


God sommer!

4 kommentarer:

Oda sa...

Hehe, fint du gleda deg søta:))

Marianne sa...

Så gøy=) God tur!

Eline sa...

Kos deg! :D

Elise sa...

ååå, London blir nok VILT! :)