11.05.2009

You make me sick










Denne helga har gått til kjærestekos, jobbing, bursdagsselskap, Londonresearch,naturfaglesing og til å bli sjuk. Idag føler eg at det er søndag om igjen, siden eg er sjuk og får eit stygt fravær frå skulen. Prøva eg hadde lest til, skulle eg ha idag. Så får ringe lærereren og høre om eg får ta den en annen dag. Siden eg har lest føler eg at eg liksågodt kan ta den.

Stakkars samarbeidspartner Elise, som må øve på norrøn mytologi aleine idag, og Stakkars Per som måtte stå opp aleine idag.. Men Elise! Eg skal gjere det godt igjen, vi kan vel ta en øvingsdag om ikkje så lenge:) Apropo Elise, eg fant det bildet her av Jessica Alba. Og tenkte herregud så lik ho var Elise her! Vertfall, syntes eg at Elise hadde vore fin fin med denne frisyra:)No skal eg spise egg til frokost og gjere litt lekse trur eg, men veit ikkje kor mykje lekser det blir(..)Eg har to spørsmål til dokke;Om du har veldig lyst å lage en header til meg som ikkje er så lite iøynefallande vil eg bli utrulig glad og fornøgd, ellers så lurte eg på om dokke har forslag til kva eg må sjå når eg og Per skal til London og kvar eg skal handle.

2 kommentarer:

Elise sa...

Oioi! Ser ikkje det heilt sjøl, men fekk høyre en anna gang og at eg ligna på ho! :p øvinga tar vi en anna dag når du blir frisk, god bedring :)

Hanne sa...

men bra du blei fort frisk igjen;) eg syns du skal sjå på en musikal e.l.:) var det imårra du skal ha prøva?