04.05.2009

Summer times

Hei, no har eg brukt den siste timen på å bufre igjennom noken Isider, og lest brad. Kjeder meg litt..Får vel ta til på Gym prøve lesing, siden vi har prøve i morgen.Vi har faktisk bare 13 sider i prøve stoff, men rekner derimot med at det er tungt stoff. Også håper eg at planen min for i kveld slår igjennom. Så "kjære gud, kan du være så snill og la det gå??Du veit godt ka eg tenker på *@%*!?"




Jumpsuits

Shorts


Summer tops
Mix-shoes


Dresses

Rings and earrings


cardigans


Ka dokke syntes? om du likte noko så kan eg finne ut pris og internett side, bare spør:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg diggar jumpsuitane!!!
(berre synd dei ikkje ser så lækre ut på meg akkurat no..hehe)


Anne Lise

Hanne sa...

var masse fint anniken;D skal du bestille noke, så vil eg og ha ;P hehe, æsj ja prøvestoffet er vanskelig!:P

Oda sa...

Åå, så masse fint!!:D
Eg har lyst på jumpsuit, meen ingen kule i nærheten akkurat..

Ida sa...

Herremin så mykje fint :D
Btw, eg likte veldig godt den kjolen du hadde på deg i dag :D