04.04.2009

Solstråle






















Idag etter jobb har eg hatt vårrengjøring på rommet mitt så der lukter frisk sitron! Deretter fiksa eg litt på innredninga og fikk fram en kombinasjon av blomster og kvitt. Et bilde av Tinka som bader er også komt opp på hylla. Eg fikk utrulig lyst å kjøpe nye pyntegjenstander til romma mine no, men eg har ikkje råd til å prioritere dette. Så det får heller studerast litt bilder og kataloger, så får eg ta det om en måned eller to. Eg har nettopp lest denne artikkelen på klikk Og der var litt info om vårens trender, og kva du bør beholde av det du allerede har. Eg fant faktisk noko fint ifra Moods of Norway, noko eg aldri hadde trudd at eg ville, men here it comes(sjå: bildet) Eg slenger også med nokre fine bilder av dei annerkjente Olsen twinsa.

Ingen kommentarer: