25.04.2009

Play your cards right

Syntes du den var skikkelig deilig eller?
Dagen min i dag har gått til boknerding og på å møte kjæresten min igjen, noko som for meg føles som evigheter siden. Vi har vel egentlig ikkje gjort så masse anna enn å prate, men det er fint, for dei som kjenner meg veit kva eg kan best. Per er russ i år noko som fører til lite oss tid, og siden det er det eg bruker mest tid på så har eg svært lite og gjere på om dagane. Men utnytter tidene alikavell utrulig dårlig.. og subber rundt og ser Supernatural og leser bøker. Er det nokon som har tips til kva man kan gjere no som våren stiger fram, så er det bare å komme med det.
Idag har eg også lært noko om alle dyra som lever på soverommet til folk. Eg har blandt anna lært at man skal la være og holde vindua opne om våren fordi fuglelopper hopper inn, og dei suger blod, gir allergi og det var dei som kom med svartedøden til Norge. Så dei er nokre skikkelige bakteriesprederar.

No i kveld skal eg og sikkert en heil del andre inn til Camilla, så eg må gjere klart en del, siden ho ikkje har blender:S kva skal du i kveld?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg og noen venner skal se film og spise nydlig mat:-)

Ingrid Marie sa...

Jeg liker å jogge i det fine været=) I kveld skal jeg slappe av, det er lenge siden jeg har hvert hjemme på lørdagskvelden så det blir deilig=)

Anonym sa...

JEG ER SYK

Caroline sa...

For en koselig blogg du har!

Christina sa...

Jeg leste om dem her om dagen. De høres ikke god ute.
Jeg har en katt som liker å ligge i senga. Heldigvis har han sånn katte greier mot lopper, flått og slikt!
I tillegg må jeg lufte på dagen av og til. Men bor et stykke unna et tre og har det ikke så åpent :)