29.03.2009

Utrulig kos i Hviler med Per!











































Hei alle i hopa!
No skal du få høre. Eg og Per reiste med 10.45 flyet fredag til Oslo, også reiste vi inn til byen og spiste litt. Og vi kom oss ikkje til Hviler før i 16 tida fordi vi skulle vente på faren til Per, noko som forsåvidt var greit. Vi tok turen inn på Byporten og Oslo City, og var ikkje opp Karl Johan for en gangs skyld, så ingen Zara på meg. Eg og Per vandra litt rundt og såg, før eg tok turen inn på Høyer,og der var mange herligheter til høge prisar. Eg har vertfall ikkje råd til å prioritere en topp til 2.500,- Per kjøpte seg nokre filmer so vi såg film på kvelden, han spilte litt poker og eg bufra igjennom noken blogger. Ellers var ikkje fredagen så mykje meir innholdsrik.

På Lørdag stod vi opp tidleg, var ute av huset før 10.00 og stakk på Aker brygge og spiste lunsj på Albertine, før vi for til Sandvika kor Per hadde kjøpt gavekort til meg:) Eg kjøpte vell litt av kvart iløpet av helga og fikk mesteparten av dei tinga eg trengte, tross at eg ikkje hadde so mykje å "rutte" med. På ettermiddagen kom søstera til Per for å spise middag der. Maten var nydelig! Allerede i 20.00 tida var eg heilt utslitt og utrulig trøtt. Når det vel annerkjente "Earth Hour" tok til, var det en del hus som sløkte lysa, og på Hviler var det omtrent bare gatelykter som stod på. Vi spilte kort til vi la oss for å sove, og idag tidleg var det rett opp og reise til flyplassen. Sånn omtrent. Men fader for eit dagbok innlegg! Det var vertfall en fin tur:)
No skal eg sjå The notebook for første gang.Kva har du gjort i helga?

7 kommentarer:

Mariel sa...

Masse fint du hadde kjøpt! :)

Elise sa...

Så kjekt:) Og masse fint du hadde kjøpt !:) I helga har eg hatt besøk av Malin ^^

Anonym sa...

Så koselig da:)
Du har kjøpt mye fint!

Sunniva sa...

Masse fint du har kjøpt, flotte plagg! :-)

Ah, jeg har enda ikke sett the notebook.. :/

Hanne sa...

de va fiine kle stilige og høøge sko;) såg ned på alle idag du:P

Anonym sa...

Kor kjøpte du den rosa kjolen? :O Og kor mykje kosta den?
Dritlekker!! :D

Sofie sa...

Så mye fint!! =D