06.03.2009

Skidag 09











Bilder stjelt ifra Henriette

Skidagen er no unnagjort for Eidvgs sin del, og den var strålandes. Sola sto høgt på himmelen og snøen var der. Det er alt vi trenger. Elise, Eg Henriette, Malin, Christoffer og Adrian tok turen bort på seflandssætra kor eg har ei hytte, eller nærmare eit gammalt sel. Men der er det ein trenger. Vi brukte litt god tid bort til sætra men heimturen gjekk fort!:) Vi grilla pølser, spilte kort ( for det meste Idiot), Drakk Kakao, hørte på radio og leste aviser fra 2006. Adrian og Malin fantaserte vel en del om det var aviser ifra Jesus si tid. Headlines so " Jesus er født" , " Liket til Jesus er stjålet" , "beklager feilen før helgen, jesus lever!" osv. Men ro heilt ned, her er bilder!
Etter skidagen var det heim og hive seg i dusjen for så og ha årets mest fantastiske kjøretur til Eid. Eg kjørte i strømpebukse og tynn skinnjakke så fint vær var det, men værre var det når eg skulle heim igjen etter jobb.

3 kommentarer:

Elise sa...

Haha, likte den "Beklager feilen før helga, Jesus lever!" :P

Hilde sa...

Så kos ut :-) Selv om jeg hater skidager da.

Anonym sa...

Det var gode bilder( Send videre til veninnen din)