21.03.2009

Outfit saturday




Hei eg er en bloggskulker:)


Idag eller egentlig i går i og med at klokka har pasert 24.00 så har eg vert på jobb, og etter jobb var det ei overasking som stod for tur, Pappa hadde kjøpt nytt golv. Parkett, og som man seier så får man "legga parketten selv" Og eg hjalp litt til, men endte til slutt opp med og vaske klær og henge opp istaden. Det trengtes rett og slett ikkje tre persona til å legge golv. No sitter eg i stua som har eit halvt golv, fordi Pappa og Mamma fullførte det sånn halvveis før dei bestemte seg for og reise til nokre venner. Det var jo egentlig greit, blir iallefall ferdig i løpet av søndagen:) -Kva bruker du helga di på?

21 kommentarer:

Anonym sa...

Pretty thing^^
Jeg har brukt min helg på å nyte solen, også festet litt.

HENRI sa...

Søt du er;)

SV: Jo, eg syns det var kjempe snilt gjort. Haha, slek vi lika det;) tar dei igjen neste prøve!!;)

Mariell sa...

SV: tusen takk for kommentar! :)

Anonym sa...

Det her lika vi! Bra at du blogga igjen:-)

Josefine Berg sa...

Kjempe søtt outfit! :-D

Maren Oen sa...

Kjempe fin outfit!

mariel sa...

sv:tusen takk :D

therese kristina sa...

Så søt outfit :)
Eg bruka helga til å slappe av etter ei veldig travel veke ;p

Kristina.V sa...

Lovely outfit:o)

Amalie Smørdal sa...

Sv: Ja, det var ikkje so domt forslag det :) Det skal eg jammen gjer i dag!

So fint outfit ^^

IntoDesign sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
oda sa...

SV; jeg tenkte vel heller på bøker,jeg. Hehe.. Men å låne blader funker fint! Men de har ikke de dyreste,nei. Fin blogg!! :)

Lotte Sommerbakk sa...

Så fin et antrekk!:)
Sv: takk for hyggelig kommentar :) Den snøen på bildet kom over natta. Vi hadde ikke snø helt til da *argh* synes snøen skal vekk nå. Er sykt lei. Sommer ja takk! :) hehe.

Ha en fin søndag!:)

Kristina sa...

Fint skjørtet var! Helgene har jeg igrunnen bare brukt på venninner ;D

RAKELMIRAKEL sa...

Eg har vert i måløy hos min kjære bestemor:-) max chill

fint kjørt!

Anonym sa...

Where did you buy your skirt???

RAKELMIRAKEL sa...

Nei eg veit det:-) eg bur jo i florø! Heter Rakel engeland sumstad og:-Dhaha

Louise sa...

Så kult skjørt!

Siri sa...

søt outift

Mystic Girl sa...

Sv: Det er ikke så veldig varmt i Spania nå, så det var visst ikke så veldig gøy der ;)

Jeg har brukt helga mi på å jobbe, feire bursdag, rydde, lese og slappe av :)

Mariona sa...

Thanks a lot , lovely outfit, Kisses from Barcelona