18.03.2009

Mitt Kjära party

































Mitt kjära party som gjekk til helvette...
Hehe, det vart vell litt vilt forklart. Festen min var vellukka og det virka som om alle syntes det var kjekt, for det var mykje allsang, dans og tullprat. Eg hadde det fantastisk og SD en gjekk ned som bare det. Men ettersom timane gjekk var her ikkje fult så ryddig lengre, og gulvet låg i et ølbad man nesten kunne vasse i. Eg veit eg var teit når eg kom ned i stua med joggebukse og drog ut musikken og sa folk skal ut. Men det gjekk litt over styr når kjøkkenet nesten tok fyr, MALIN. Og 20 personer i to stuer er ikkje noko som vil gjenta seg igjen. Så desverre blir ikkje det store festar før vi kan være ute i sommersola og kose oss. Men kanskje litt mindre folk neste gang. For alle som lurte på korleis det gjekk med oppryddinga dagen etter, så var eg og Malin tidleg oppe for å støvsuge, og vaske veggar/ møblar(ja du hørte riktig) og golv.

6 kommentarer:

Oda sa...

Der kooste vi oss:D:D
Heerlige bilde, eg leer!!

Henriette sa...

Uff, ja der såg ikkje ut!! men blir sikkert fett til sommaren;) blir herlig!

Sabita sa...

Fine bilder da ;D

Elise sa...

Det var kjekt! Gleda meg til sommarparty eg oog!!!:D

Ida sa...

Såg kjekt ut det der, men kan tenke meg at det vart rot med 20 stk der inne ;)

Christine sa...

sv: Jæ, ganske enig der;)