26.03.2009

Miscarriage of justice














Akkurat no sitter eg og skriver siste utkast på teksen min om justismord. Kunne det blitt værre? Fryser ihjel, tom for godt oppbygde setninger og drit lei saken det handler om. Om du skulle være det minste intressert i kva eg skriver om, så er det The Guildford four. Håper eg blir ferdig snart, for eg må pakke og dusje også. Skal bli deilig og komme seg vekk litt. Men kor mykje klær trenger enn for ei helg, og kor mange skopar? Også til det viktigaste, har dokke nokre tips til kor eg må stikke innom får å få dei beste kjøpa når eg er i Oslo? Dreper deg om du seier H&M eller Gina Tricot(!!). Bildet er foresten like spennades som teksten..

Idag har eg og Malin vært på Aktiv trening og forbrent litt kalorier, og anskaffet nokre nye musklar, kor lenge dei varer er noko anna. Kaloriane kom tilbake når vi hadde klubb/Raspeballer til middag. Ellers har den intressante dagen min bestått av The City's siste episode, og som du leste ovenfor the Guildford bombings i midten av 70 åra.
Kva har du gjort idag, og har du nokre gode tips til kreativ skriving?

1 kommentar:

Bjørg Kristin sa...

Jeg har bare slappet av, og ordnet meg :D god helg til deg