22.03.2009

If I was a rich girl




















Tidlegare idag kjørte eg og Oda opp til det nye hyttefeltet ved Harpefossen, og gjekk oss en tur opp igjennom veien der. Når vi omtrent var komt opp var det begynt og snø utrulig mykje. Og det var store snøfnugg. Snøen la seg ikkje på veiane så det gjekk fint ann å kjøre. Etter dette, har eg slappa av heime, gjort siste innspurten på ei framføring vi har i morgen, sett Gossip Girl og The city, bare så vidt begynt så eg har sett 1 og 1/2 episode. So far, so good. Eg har med andre ord ikkje gjort særleg mykje. No kjem straks Per på besøk, håper han har med seg kjeks pakken han lovte og kjøpe, for eg er utrulig godtesjuk siden eg har hatt godtelov siden onsdag. Er ikkje eg fliink vel?:D Jaja. Det er kjeks, og ikkje godterier. Her er foresten noken bilder eg fant her, av nokre klær eg likte med litt for høg pris , pluss bilder av Whitney i The City og dagens outfit for dokke som måtte ønske det.

13 kommentarer:

Maria Stenersen sa...

kjempefine klær!

Ann Kristin sa...

Er "the city" bra? :)

Benedicte sa...

Ooh, masse bra øyegodis her:D Ser jeg en liten likhet mellom deg og whitney?:P hehe

sv. tusen takk for det! Veldig hyggelig og høre:D

veronika hansen sa...

elsker kjolen!

Christina sa...

sv:
Ikke sant, det er litt vanskelig å bestemme seg ja :-)

Så mye fint! Likte veldig godt kjolen og bikinien.

Ina sa...

Kjempe fine klær:)

Elise sa...

Så fin du var på håret !:) see u at school!

MADELEINE sa...

sv: Takk for det! :) Ha en fin kveld!

Anniken sa...

Ann kristin: Ja det er bra:)Bedre enn the hills
Benedicte: Nei so absolutt ikkje kanskje krøllane som gjorde det;)
Elise: takk,yes we do:)

anja sa...

Takk det samme :)

Terese sa...

Herlige kle!

Renate Iselin sa...

Den kjolen var nydelig! :o

Sv: Det er ei jente :) Hihi ja, det er veldig spennende. Jeg gleder meg :)

a reflecting girl sa...

the bikini is sooooo incredible cute.