23.03.2009

"Eng er åkers mor"


Heihei:)

Idag er det geografi lesing det går i, eg har nemleg prøve i morgon. Eg har nettopp lest igjennom ein gong. Tenkte eg skulle få gjort litt oppgåver no, for så å lese igjennom en gang til. Så får det vel sitte?! Rart at vi har prøve i dette eigentleg, for vi har ikkje hatt noko gjennomgang! "Eng er åkers mor" er nok litt av det vi får prøve om. Foresten no kjenner eg på kroppen at det ikkje er lenge til sommaren kjem, og ja dette sei eg tross snøen som hadde lagt seg i dag tidleg. Været her er jo kjempe fint!:)


Tidlegare idag var eg innom Ulrikke sin blogg, og der var eit godt innlegg syntes eg!Om du vil lese det trykk her. Det handlar foresten litt om stipend, pengar generelt og dei som ikkje kan få kjøpt og gjort alt det dei store bloggarane får gjort, og til og med ikkje gjort det vanlege folk kan.


Eg satsar på å få sjå ei episode av The City etter prøvelesinga, kva skal du gjere ikveld?

11 kommentarer:

Bjørg Kristin sa...

sv: Åja, litt kjipt da.. Men kos å se film med kjæresten! :D

Eline sa...

Dyna tar jo to sek! :b

Amalie Smørdal sa...

Ulrikke har nokon interesanne innlegg:)

Fint bilete!

Anonym sa...

Søta:)

Susanna sa...

Kvelden som er nå blir satt til å lese blogger, siden jeg er ferdig med lekser :)

Mode Junkie sa...

great blog. too bad i don't understand a word. :(
thanks for the compliment on my blog.

Ida sa...

Lykke til på prøva i morga da!:)
Søtt bilde av deg :)

Tiril Merete sa...

The CITY er god underholdning, jeg er komt til episode 12, hvor langt har du komt?

Ann Kristin sa...

Sv: Ja, det gjor vi :) Du lånte vell den ett par ganga, du skulle no låne en film med meg kvar gang du var med meg :D

Skal sjekke ut The City idag :)

Cecilie sa...

Håper prøven din gikk bra i dag :)

Kristine sa...

Fin bogg!=)