13.03.2009

Det nye kultur bygget

Henriette hadde tatt bilde av meg og Elise
prøve lesing




Elise og Malin i galleriet



Noken nuubs


kinosal






kantina



matte klassen


Mattelæreren


Meg, litt for tidlig på morgenen.


Det nye kultur bygget aka vår skule er no klappet og klart. Og i går var det opningspremiere med musikalen Grease. Det var veldig mange flinke elevar som deltok, og det var underholdandes og sjå på. Eg har ingen bilder fra musikalen men eg har bilder av den nye skulen vår. Eg tok dei for noken dagar sidan, men eg føler ikkje at eg har hatt så mykje og skrive om og det har difor ikkje blitt noko med det. Men eg lovte dokke bilder idag, så here they comes;)


Akkurat no sitter eg heilt forlatt midt oppe i skogen og blogger, lettare sakt inne i huset mitt. Kjæresten min feiga ut fordi han er sjuk( God bedring) og mor og far flytta til Afrika fordi dei ikkje ville ha noke meir med meg og gjere. Dette er trulig fordi eg fortalde dei at eg skulle ha fest i morgon. Kanskje det kjem litt blogg innlegg i morgon.

Kva dokke syntes?