10.03.2009

Blogglesarar.

Herleg kjole
Hei kjære blogglesarar, talet på kommentarar har sunket i takt med talet på innlegg. Beklager for mitt stadige fravær. Eg skal skjærpe meg til helga. Men kan ikkje love noko før det. I går var det varetelling på jobben og var ikkje heime før 23.00, idag var det også jobb, og i morgon er det også jobb. Så det kan dokke drite i:p Men no skal eg lese til prøve som vi har i morgon. Samfunnsfag, noko som er greit. Og etter prøvelesing skal eg prøve og få meg inn til Per so vi kan Sove søtt ilag:) Ellers så er det premiere på Grease torsdag, noko som blir veldig kjekt. Også skal dokke få sjå bilder av den nye skulen vår, heilt ny.

Så eg lover innen veka er ferdig:)

11 kommentarer:

It's Aggy bitch! sa...

søt kjole :)

Anonym sa...

Ja,du har vert litt slapp i det siste, men ser fram til da du har bedre tid:)

Ida sa...

Søt kjole :)

Saha Carter sa...

Ja, det er kjempeslitsomt! Men litt deilig å være sliten før man legger seg.. da sover man godt :-) hehe!

hedda sa...

søt kjole! ikke helt min type, men ja - søt.

Benedicte sa...

Nydelig søøøt kjole!:)

sv. hehe, ja bra sang! og den passet bra inn:)

Julie Kristine sa...

så søt kjole :)
hvorfor akkurat 10.000 da? hehe

Marianne sa...

nydelig kjole!

Erika Ulrika sa...

Oh, cute kjole :) som om ikke resten av gjengen har skrevet det. hehe :) Hm, helt greit å skrive på engelsk, men leser gjennom før jeg poster den. Sikkert ikke den beste til å skrive på engelsk :P hehe

Maria Helene sa...

Håper det gikk bra på prøven du hadde igår :)

Sunniva sa...

Elsket kjolen, den var kjempe søt jo <3