03.02.2009

Tante pose


(Bilder tatt ifra vogue )
Igår kveld vart eg tante (igjen) til den skjønnaste jenta og eg er utnemt som fadder. Ho har mørkt hår og er bare nusselig. Navn er ikkje bestemt enda. Og eg glemte å ta med kameraet i alt stresset idag tidleg, så har berre mobilbilde. Eg får sjå kva eg får til imorgen om eg skal innom da.
Utfordring: Eg har blitt utfordra av Lise Helen og Marita og utfordringa går utpå dette;
-Gå inn på mine bilder.
- Velg den 6.mappa
- Finn det 6. bildet
- Sett det på bloggen og skriv litt om det.
- Velg 6 bloggar å utfordre.

Eg havna da på mappa "Per Inge pluss pluss" mappa mi, og bilde er ifrå nyttårsaften 2007/08 vi var akkurat gått ut ifrå meieriet og venta på resten av gjengen før vi skulle gå bort til moengården for å fyre opp raketter og bringe det nye året inn. Vi fraus og ein heil del(..)
Eg utfordrar ikkje seks personar, men her er iallefall dei eg utfordra; Monkeyog Camilla.

23 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine dokke va!:)

Monkey sa...

Gratulere med å bli tante :D

Ingrid Marie sa...

gratulerer med tantebarn:)

Elin sa...

Gratulerer som tante : D

Victoria sa...

SV: Takk!

Grattis som har blitt tante! De vogue bildene var nydelige!

Saha Carter sa...

Takk for det :-) neh rosebud hjelper heller ikke.. uffameg:-/ Men takk for tipset!

Inez Madeleine sa...

Gratulerer som tante da =) Er så kjekt med babyer!

Eline sa...

Gratulere søta :D

Karoline sa...

søtt bilde<3 Gratulerer med tantebarn forresten<3

Anonym sa...

Likte bloggbakrunnen din!^^

Caroline sa...

Gratulerer som tante da! Koselig :-)

margrete sa...

jeg hater utfordringer:P

Ida K sa...

Åh, gratulerer med tantebarn! Jeg og vil ha, men tipper jeg blir mamma før tante :S

Mia sa...

gratulerer som tante :)

karianne M sa...

gratulerer med tantebarn :D så kos!

Sanna sa...

tante :D
gratulere som tante.

elize sa...

tusen takk :D
Og gratulerer som tante!

emilie m sa...

gratulerer :)

Grace sa...

Søt blogg

Anonym sa...

De bildene gav meg sommerfølelsen tilbake,hvit er så pent:o)

yvonnehut sa...

Gratulerer med å bli tante:)
Det blir eg og ganske straks.

Mira sa...

Gratulerer masse :D

hannastrand sa...

Så fin blogg :D Fine bilder. Gratulerer som tante da!