15.02.2009

Kosekveld med Per

Poker
Gaven eg fikk
Smoothie
Korleis har din helg vært? Min har vært fantastisk. Eg og Per handla inn det vi trengte, spiste middag, drakk herlig smoothie, koste oss med film, og poker. Søndag sov vi lenge, spiste frokost og spilte meir(..) Han var kjempe skjønn når han var her, så er alltid trist når han reiser. I løpet av kvelden føler eg at eg har fått gjort litt av kvart; Gjort engelsk leksa, tatt sol, gått en lang tur, laget lyse muffins og no skal eg sjå Ondskapens hotell( Les: aleine) Håper dokke får ei fin helg vidare. kva skal du i kveld?

31 kommentarer:

Thea Kristine sa...

Så heldig du er som har kjæreste

Julie Kristine sa...

det så utrolig koselig ut :-D

Hanne sa...

så bra dokke kosa dokke;)
eg er blitt skikkelig sjuk, men satsa på at vi snakkast imårra eller onsdag;)

Sunniva sa...

Så kjempe koselig ut ! :)

Bra du har kost deg :D

hedda sa...

aw, koselig!

Sophie sa...

Høres ut som du har hatt det kjempefint, ja! :) Smoothie og muffins hørtes herlig ut. Kos måte å tilbringe helgen, i alle fall.

Ha en fin dag, da. :D

Karoline sa...

Gud, det så koselig ut!<3

malina sa...

Så koselig ;) jeg hadde en fin helg jeg også ;)

Elise sa...

kooosliiig!

Anonym sa...

Han "per" virker som en koselig fyr, har dere vært sammen lenge eller sånn nylig? Hilsen en som lurer^^

Elisabeth sa...

Sv; Er et ganske så søtt program på NRK1 om folk som frir:)

Bildet er ikke hos meg nei, skulle ønske det var det :)

mimi. sa...

sv; mhm, enig. hvis man ikke skjønner leksene, så har man alltid voksne å spørre og leksehjelp.

Xavi sa...

er litt vanskelig å forklare, det er folk sm følger bloggen din på en måte. Men de må liksom "stemme" på deg og sånt. :p
vanskelig å forklare..
hihi

Isabel sa...

SV: Det med tekstmeldingene var en del av et lenger avsnitt. :) Tror ikke du helt tok poenget mitt om den unødvendige blogginga. Jeg har ikke noe lyst til å henge ut noen spesielle, men kommer du over noen selv, skjønner du kanskje hva jeg mener. De med 660 venner kun for å få kommentarer på alle de 20 blogginnleggene de poster hver dag. Jeg er random, men jeg poster ikke bilde av en gummibjørn og deretter spør hva folk synes om denne gummibjørnen kun for å få opp lesertallet. :)

Anniken sa...

Anonym: Ja eg og per har vore i lag ei god stund :)
Isabel: Eg vil jo meine at du ikkje får opp lesertallet på bloggen din ved å poste et bilde av en gummibjørn, heller motsatt virkning der.

Monkey sa...

Så koselig :-)

Alvilde sa...

Så koslig for deg som har kjæreste. Min helg har jeg bare slappet av :)

Anniken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

jag tycker om ditt blog!

Monkey sa...

I tilfelle du glemmer å stikke innom bloggen for svar på spørsmålet ditt, så har jeg altså et Nikon D40-kamera :-)

Eline sa...

SV: Det er ei bok frå USA der folk har sendt inn hemmelighetane sine anonymt, også har dei laga ei bok av dei :)

Jorunn sa...

Hehe... Koselig...
Jeg har kost meg med venner.... Koselig det og!

Grace sa...

åå, smoothien så passe go' ut :)

margrete sa...

så søtt! :O

Mella sa...

Så koselig det så ut! Elsker smoothie!
Takk for kommentar på bloggen min. :-D
Og ja, bilde er av meg, men jeg er ikke noen makeup artist eller noe. Jeg bare festet noe kakestrø på leppene og tok bilde. Hehe..
Men tenkte jeg skulle legge ut flere bilder av det imorgen. :)

Anniken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Skriv et innlegg IDAG da, kan ikke vente enda lenger!

annikken sa...

Så bra du har hatt det hyggelig:)
Supersøt gave da!

Caroline sa...

Det er så utrolig koselig å få roser!

Laila Gjertsen sa...

Så koselig det hørtes ut!

Cathrine sa...

Ahh, så koselig ut :)