13.02.2009

Om å være i dvale


Dagens outfit
Siste veka, og ellers fleire veker har eg vert fastklemt i en blogg dvale, og det er bare å beklage. Kjem sterkt tilbake en gang(...)

Eg kan iallefall opdatere litt. Denne veka har eg og Henriette sikra oss Madonna biletter, noko som blir svært til show, og eg gleder meg!:) Eg har også fikset hotell til jenteturen vår i høst, Coldplay konsert og jente kos:) Eg gjekk ifra en 2+ til En 5'er i matematikk ( Vell, det var bare ei prøve så langt.) Og jenter, i morgen er det Valentines day. Kva skal du og din eventuelt kjære gjere i morgon?

I nyeste cosmopolitian stod der en del spørsmål om Maria Skappel, Eg har laga nokon slike spørsmål sjølv og skal svare på desse. Og vil deretter utfordre nokon andre til å gjere det same;


  • Kallenavn: Familien kaller meg Kyen, går under pus med kjæresten og blandt venner går jeg under duskedeisa (intern), Labbe og ellers bare Anniken.
  • Stjernetegn: Jomfruen
  • Uvane: Stress, og henger meg lett opp i ting
  • Forbilde: Angelina Jolie, Mamma Og en hemmelig.
  • Føler meg finest i : Høge heler
  • Du vil bli overasket over å høre at eg aldri: Har røyket
  • Jeg koser meg ordentlig når: Eg leser blad, drikker smoothie og er med kjæresten.
  • Det beste med å være i eit forhold/ være singel er: Når man veit at der alltid er nokon for deg.
  • Ønskemotevisning: En vår visning for Michael Kors, Donna karen, Stella Mccartney eller Missoni
  • Siste kjøp: Haremsbukse
  • Hvis eg har en dag fri kler eg meg i: store gode sokker, joggebukse og pent undertøy. Da sitter det!
  • Går ikke hjemmefra uten: Mobilen, Linser( no for tida.)
  • Hvis eg kunne ha endra en ting ved meg sjølv, skulle det vært: Temperamentet

Eg utfordrar Marita,Elise, Camilla, og Ida.

19 kommentarer:

Elise sa...

Sii, much fun:)

Ida R sa...

Takk! So koselig da, eg må nok på jobb, men får ta litt kosekveld når eg kjem heim:)

Camilla sa...

Skal ta utfordringen i morgen :D Denne var mye kjekkere enn de fleste andre utfordringer ;)

Ida sa...

Så fin blogg du hadde! :)

Elise sa...

Marte dansa ilag med mange andre niandeklassinga :)

MARTHA I FARTHA sa...

Sv: Hehe, du får skaffe deg en touch du også da vet du :-) God helg, ja!

Anonym sa...

Stilig bilde av deg!

Saha Carter sa...

Ja, den er kjempefin :-D

Yvonne:) sa...

Sv: Takk det samme ^^

Anonym sa...

Jeg syntes du har en utrolig blogg, kan ikke du blogge litt oftere!?=)

Julie Kristine sa...

mhm, de har så utrolig mye fint og de show'a er jo kjempe fascinerende også :-D

Tonje Holm sa...

SV: Hehe, bare hyggelig det :)

Aileen sa...

sv: kult antrekk. Hunderasen er en Samojed. Hun er kjempe søt og veldig snill.

Maxine sa...

*SVAR: tack så jättejättemycket ! :D:D*

yvonnehut sa...

Eg stresser sjukt mykje og :p Hater det:p

Hanne sa...

Kjempefin outfit:)

margrete sa...

jeg hater utfordringer:p

xoxo sa...

Vi er like hverandre ;)

josefine sa...

jeg likte den rutete paljettkjolen i headeren!
hvor er den fra?:)