17.02.2009

A new inspiration source



Idag har eg funnet ei ny interessant side kor du kan finne en del fine klær til greie priser. Chicy heter sida, eg skal inrømme at eg tvilte litt når eg såg navnet. Men der er masse tøft. Det er en svensk nettbutikk for dei som måtte lure. Eg har plukka ut nokre plagg eg syntes var fine( klikk for større); Idag har eg vert på skule slik som fleire tusen andre 16/17 åringer, så det har eg ikkje tenkt og prate særlig mykje om. I og med at store delar av dagane mine går vekk til Skulegang og lekse er det ofte litt langt mellom kvart innlegg. Men idag var eg også på jobb,(noko eg også er titt og ofte) Dei periodane det var litt lite kundar stakk eg innom frisøren. Først får å kjøpe meg eit hårprodukt som kan hjelpe meg og få litt meir glans i håret, og den andre turen innom frisøren var for å bestille meg frisør time. Endeleg etter sikkert to mnd's opphald skal eg stusse håret mitt. Det er særdeles slitt i tuppane så dette trengst. Eg veit ikkje kva dokke skal no, men eg skal hoppe til køys.

-Kva har du brukt dagen din på?

16 kommentarer:

Eline sa...

SV: Japs, det er det ;)

LiiseHelen sa...

Eeg var fyst på skule, so var eg på Sandane og spiste middag med Rikke, so blei ho med meg heim, også stakk ho, og da kom Monika ned, og no har eg dusja og er igrunnen klar for senga :D HEHE

Karoline Monika sa...

Den nettsida skal jeg sjekke ut:)

Marita sa...

SV: Tusen takk :) Fine kle :)

Chri sa...

Den butikken har faktisk endel bra og i tillegg bra priser :)

Kristine sa...

Hei Hei fin blogg du hadde. gå inn på min side og bli med i min konkurranse, vist du vil da=) Ha en fin dag! www.stork90.blogspot.com

ida R sa...

Egentlig ikkje så masse. Slappa av for det meste. Skal på jobb om en time, så eg nyte den siste tida heime, hehe:)

Krii sa...

har vært inni på den sida der før:D de har mye fint <3

jeg har vært å trena ellers ikke så altfor mye spennende:p heh

tanorexic sa...

Idag har dagen min gått til kurs og slappe av hjemme:)

Sv; Hehe,litt kjipt at katten spiste middagen din.

Anonym sa...

i dag ble jeg med venninnen min hjem, hun feirer 17 års dagen sin:)

Guro sa...

Sv: Takktakk :) ja, det er jeg som har tatt det!

Utrolia sa...

kul stil!!

sender deg en oppfordring:
Som jeg har gjort i min blogg.

Skriv et innlegg som inneholder :
Det du er mest fornøyd med på deg selv. Fortell!
Gjerne et bilde av deg/det også.
jeg synes det er en sak alle jenter bør bli flinkere på nemlig! :)

malina sa...

Oi, det var en fin side :) takk for tipset!

Sunniva sa...

Elsket antrekkene på bildene!

Skal definitivt sjekke ut den nettsiden !:) takk for tips :D

Caroline sa...

Aa, fine klær! Tar en titt innom nettbutikken nå, jeg :-)

Oda sa...

Ahh, dei 2 første outfitbilda va herlige:DD
Måå sjekke den sida!!