27.02.2009

Godterier kvar dag?

"Plat de jour " Dagens..
Meg og Marion, tanteungen min:)



Den herlege (oreo)kaka eg laga tidlegare i uka

Når det gjeld det å ete godterier kvar dag, er eg litt usikker på kor gale dette er. Denne uka har eg spist ei eller anna form for godterier kvar dag. Og er dette greit om det ikkje er sånn kvar uke eller er det 'fy fy' uansett? Kva er defininert som godterier? Her er min definisjon: Chips, Nøtter, smågodt, og is. Alt man kan få kviser av. Eg veit om nokon som ikkje definerar is som godteri (Hanne) Men for meg er det det, og berre i dag har eg spist to saftiser og no skal eg spise ei skål med French frites( Chips.) Det sklir litt ut, vil vel bli sjåandes ut som smørbukk tilslutt.
No er det helg igjen, og for oss som har hatt ei herleg ferieveke er dette nokså trist. Men der er nokre høgdepunkt for meg, også denne helga. Eg skal tilbringe ein heil del tid med Per også er det ein god del sider og lese . Og idag fikk eg vite at onkelen min har flytta til Sverige(!!) Noko som sjokkerte med veldig, men så har dei Topshop i Sverige da:)
-Er det fleire enn eg som får dårlig samvittighet for å skli ut litt? Og kva skal du bruke helga di på?

8 kommentarer:

Elise sa...

Får litt dårlig samvittighet, men det går over når eg trena!:) Eg syns ikkje saftis e godteri vertfall, men folk e jo forskjellige!;) I helga skal eg spele kamp imåra og på trening søndag : ) Såda sleppe eg dårlig samvittighet vertfall:)

Eline sa...

Den kaka såg god ut! Eg sklir som regel ikkje ut, så får ikkje så ofte samvittighet ;D Helga skal eg bruke på kamp, fest i kjølsdalen og jobb :) Kos deg søta!

Elisabeth sa...

Berre sann du veit det, så får ein ikkje kviser av godteri! Godteriene har ingenting med kvisene dine å gjer. Kviser er overproduksjon av talg, som då danna ein bakterie P. Acnes, som då gir ein betennelse! Bare sann du visste det, og du kan ete godteri med god samvittighet.

ida sa...

IS EKJE GODIS! Sjokolade, kips og sånn med masse estoff iEg får litt dårlig samvit eg og, men eg bare trena også går det over ;D

Anniken sa...

Ikkje for å ta opp en kvisediskusjon i kommentarfeltet mitt. Men, når eg ikkje spiser godterier har eg ingen kviser. Og når eg spiser det får eg desverre ja kviser. Så det har nok noko med godterier og gjere. Det er kanskje ikkje sånn for alle, definitivt ikkje med slik er det for meg:)

Hanne sa...

hehe, is er IKKJE godteri, de er is;)
men eg er enig, ein får kviser av godteri! den kaka såg kjempe god ut:D

Mariel :)) sa...

Eg syns ikkje is er godteri heller ;P

Jooo, enn får kvise av godteri, det er eg sikkert på xD Merka det gooodt på mi eiga hud om eg ete godteri eller ikkje :P

Anonym sa...

Herlig kake da:))