18.02.2009

Gadget



Jaa,(!!) Idag fikk eg endelig den nye gadgeten min, nemmelig noko so enkelt som ein ekstern harddisk, hadde egentlig tenkt og legge ut bilde av den og be dokke om å gjette kva det var, men det vart for dumt. Eg trudde at den kanskje var litt dårlig med tanke på størrelsen, men den fungerer ganske bra og har god nok kapasitet. Også har eg fått/kjøpt skinnjakka mi idag, eller skal vel egentlig betale den på lørdag. Så idag er eg fornøgd med to ting, og utrulig utslitt etter dagen så det fristar mest å sove, men her ser ikkje ut rundt meg og det er brothers and sisters på tv i kveld. Eg skulle vell egentlig spilt poker i kveld, men det rakk eg ikkje når eg skulle jobbe, så det har gått i playmoney på PP. I'm poor, og under 18.

Istaden for å skrive eit innlegg om mi meining rundt Hijab saken som er no, og få ei blanding av positive og negative kommentarar vil eg høyre kva du meiner om saka?Bør enn få lov til å gå med Hijab om du jobbar i offentleg sektor?

10 kommentarer:

Sunniva sa...

Tusen takk for det :)

Ja, det er en kort lampe, det var en oppgave for noen måneder siden, og lage em lampe skjerm, av en eller annen grunn lagde jeg en kort lampe skjerm, hehe :-)

Ella sa...

Diskusjonen er vel hijab til kvinnelig islamsk politi, og jeg sier NEI! Hvorfor skal de ha særbehandling? Det er jo en unoiform. De får ikke engang ha hijab til uniformer i islamske land, så de bør hvertfall ikke ha det i Norge. Jeg merker jeg blir sur bare av å snakke/skrive om det :P

Tonje Holm sa...

SV: He he, det er vel bare å starte da :)

Ida sa...

Eg er enig med Ella!!

June sa...

Fin skinnjakke!!

Jeg er imot hijab i politiet, i og med at det blir for dumt at de skal behandles annerledes enn resten av politimennene. Det er jo en uniform for pokker, de skal jo ikke skille seg ut med tørkle rundt hodet? Det er også mange som mener at de burde få lov til å ha sin egen tro selv om de er i politiet, og det støtter jeg jo selvfølgelig, men det at kvinnene ikke kan røre menn er å gå alt for lang! Er jo ikke mulig å pågripe en, la oss si voldtektsmann, hvis man ikke kan ta på han. Beklager, men det blir for dumt.

Det var dagens utbrudd. haha!

Maria Stenersen sa...

Stilig jakke :)

annikken sa...

Kjekt med harddisk da:) Ønsker meg det selv.
Kul jakke:D

Mari sa...

sv. Haha ja det er klart :] For øyeblikket er det ikke så alt for varmt i california heller da... Men helt klart bedre enn der oppe i nord!

Anonym sa...

hvor er harddisken fra?

Anniken sa...

Den er ifra komplett.no