06.02.2009

"En engel i blandt oss"



En ønsket skosamling, what to shoes?
Dette innlegget vil være eit oppsummeringsinnlegg for gårskvelden, så har dokke en peikepinn.
I går etter en tur med buss var eg endelig heime og klar for helg. Helg betydde denne gong, at eg ikkje skal gjere noko. Det var rett på pc'en surfing på nett som igjen førte til vindusshopping, som du ser over(..)
På kvelden kom det en engel og banka på døra mi, Oda, noko som kan samanliknast med en engel(Iallefall håret.) Engelen ville lage lage en himmelsk drikk og sjå en mørk film. Den mørke filmen var ikkje svart men brun, sjokolade brun. Vi såg chocolat med Johnny Depp i hovudrolla, og drakk Smoothie med Jordbær og banan. Der var den rebusen løyst.


Det som skjedde fra 16 til 18.00


Smoothie maker and Me

Engelen sånn ho såg ut igår

Engelen sånn hun pleier å sjå ut.
Idag har det gått i jobb og chill for det meste, og no er det duket for litt geografilesing vil eg tru. Er det noko eg burde gjere så er det vel egentlig akkurat det, for sjølv om eg er født og oppvokst på gard, betyr ikkje det at eg kan alt om jordbruk(les: tema i Geo.) Om eg har tid og ork til overs skal eg teikne. Da gjenstår det bare å brife med dagens kjøp(..)

Kva skal du idag?

sikring av valentines gave

My friend Isopor and I;)

7 kommentarer:

Elise sa...

hihi, what to shoes! ;)

Ida sa...

Åhh, smoothies<3

Anonym sa...

Nam!

Anonym sa...

Likte skikkelig godt dette innlegget!
Keep going:)

Sabita sa...

Skal bare slappe av hjemme hos min mor. Og tenke masse på kjæresten min tenker jeg. ;P Hva med deg? :-)

Hanne sa...

smoothie, eg fekk lyst på de no;)

Oda sa...

Ey, nice innlegg:D<3