25.02.2009

Edward and Bells












Hei, og nei eg er ikkje ferdig med bokorminga mi.
Men eg skal jo opdatere dokke litt og sei at eg ikkje baare leser. Eg hører også på twilight soundtracks, ser på bilder, interjuv osv. Men det eg ikkje har gjort enno er å sjå filmen. For den er jo ikkje komt ut med tekst enno, og eg har en vrien kjæreste som ikkje vil sjå uten tekst. Nei men serriøst. Eg gjer andre ting som ikkje er twilight relatert og. Som f.eks cafèbesøk med Oda, kvalitetstid med kjæresen, en eviglang tur til frisøren, jobbing også enda meir besøk med Oda. Ja, for om bare en time elrns skal eg bort til Oda, Igjen. Men for dokke som ikkje har lest bøkene og syntes filmen er god, dokke har gått glipp av noko. For etter bøkene sitter du igjen med hjertesorg, og sterke følelsar! Her kjem litt meir twilight bilder, dette lovar eg blir det siste innlegget med bare twilight stoff.
<<some say the world will end in fire,
some say in ice.
from what i've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
but if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
to say that for destruction ice is also great and would suffice.>>
-Kva gjer du på i ferien?

13 kommentarer:

Ida sa...

Eg har vert på strynefjellet og køyrt med hundane. No syns eg synd på meg sjøl fordi eg er sjuk.

Oda sa...

Aaaaaaw, "Edward"<3<3<3 Så jævlig pen!

Marita H. sa...

Nesten ingenting! Kvalitetstid med systa :)

emilie m sa...

Jeg har ikke ferie, desverre :/

Ingrid sa...

I ferien slappet jeg bare av mest mulig :)

inez madeleine sa...

Jeg har ikke sett twilight enda, men mye tyder på at jeg burde det ;) Edward er hvert fall veldig kjekk om ikke annet!

Elise sa...

Fåår litt lyst til å lese no da:)

malina sa...

hørtes koselig ut det :) jeg slapper av, shopper og er litt på fjellet og sånt ;)

Maria Stenersen sa...

Jeg har ferie neste uke jeg! :)

Utrolia sa...

true blood er sinnsykt kul vampyrserie fra sørstatene. ikke veldig skummel. litt thriller kanskje. og mye p**ing..haha!!
den er dritbra! anbefales!

han fra twilight ser litt øst-europeisk ut.. eller er det bare meg? :p

Linda Kathrine sa...

Ah, han er så pen!
I ferien slapper jeg bare av :-)

Sunniva sa...

Høres koselig ut :)

Twilight er en fantastisk bokserie, ble helt betatt etter jeg så filmen.

Ha en fin helg :)

Anonym sa...

Twilight og Edward er jo berre heilt fantastisk:)<3