01.02.2009

Bleubird vintage








Hei, før eg stikker og lala, vil eg informere om dagen min. Den har vore full i Engelsk. Eg har skrevet reference for Marc Fischer, eg har spist Meatloaf( Jada, kjøttpudding..) og Chelsea, Elise,Oda, og Malin har vore her og vi har hatt the hills season 4 marathon. Vi blei desverre ikkje ferdige, men da tar vi det i to puljer. Også snubla eg innom ei god side, men som for meg bare blir til å sjå på men ikkje kjøpe^^. Minn meg på å ikkje bruke penger før valentines
turen med Per!:) Bleubird vintage kan du iallefall finne her. Kos deg med denne sida mens eg sover, god natt!

9 kommentarer:

Elise sa...

Nicenice!
Godnatt Anniken:)

Anonym sa...

That's real nice!

Maria Stenersen sa...

Den siden har de råeste klærne!

Ane Kamilla sa...

Mange stilige klær:)

Eline sa...

Så masse herlige kle!

Marita sa...

Eg utfordra deg ! Tar du i mot callengen? ;)
- gå inn på mine bilder/mapper
- velg den 6. mappa
- finn det 6. bildet
- sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
- inviter 6 nye - link og gi beskjed om utordringa til dei.

LiiseHelen sa...

Eg har utfordra deg på bloggen min :)

martine sa...

Så koselig! :-)

Anonym sa...

Det røde skjørtet var fint