01.02.2009

Alexandra












Da var eg tilbake. Eg har en serdeles dårlig uvane når det gjelder blogginga mi, og det er at når det skjer mykje i livet mitt så holder eg ikkje dokke oppdatert i mellomtida. Mens når det ikkje skjer noke er eg flink til å oppdatere. Sorry!

På fredag hadde eg og Per skrekk kveld, kor vi såg The blair witch project, eg syntes den var ganske bra, men folk roser den litt for mykje opp i skyene, fordi den er veldig spesiell og man må lese mellom linjene og dette har kanskje litt med at vi har litt for lite bakrunnsinformasjon om kva som egentlig skjedde. Noken som har innvendingar? Ellers så var vi litt for lenge våkne når vi i tillegg bestemte oss for å sjå What happens in vegas. På lørdag var det tidlig opp for å stikke på jobb, og etter jobb var det rett til bowling i stryn med Per og gjengen, for så å stikke på Alexandra i bursdag. Det var utrulig kjekt der, vi var heile 16 stk. Og vi gjorde en heil del kjekt som f.eks spille kort, spise sushi(blæ) etc. Nok prat her er bilder :)

4 kommentarer:

Mariel sa...

Du kjøpte smykke ;D
Du va brun, btw! Hehe :)

Ida sa...

Det såg koslig ut :D

Oda sa...

Ååå,fine bilder:) Kjolen du hadde va kjempefiin<3

Anniken sa...

Ja smykket kosta meg 34 kroner Marri:)