25.01.2009

What am I doing?

Mi fine veske:)
Det eg holder på med no

Godt humør!


Utegjengen



sportsidiotane(?)

Før det heile braut laust.

Knall og fall!

Mixin drinks

Birthday girl!

Cake
Meg (les:før sminke og bursdagen!)
Akkurat no so sitter eg og fikser ei stor bilderamme med mange fine bilder av Tinka, i håp om at soveromsveggen min ikkje skal være så kjedelig som den en gang var. Ellers idag så har eg sett Robinson, USA og The apperentice, USA noko som sei litt om kor kjørt eg er. Eg er utrulig trøtt og sliten, og ryddinga eg skulle gjer i dag går i minimal speed. Likavel har eg valgt og bruke litt tid på å vise dokke kva eg gjorde i går. Oda feirte nemmelig bursdagen sin i går og eg trur at alle kan med handa på hjerte sei at den var vellykka! Alle som kom hadde det kjempe kjekt. Her er nokre bilder fra i går og kva eg har satt saman av bilder.

9 kommentarer:

Marita sa...

Fin du er ! :)
Thank you, thank you ! ;D

Anonym sa...

Så gøy der virket!=D

It's Aggy bitch! sa...

fine bilder :D

Julie Abelsen sa...

Så koselig!
Søt blogg su har :D

Oda sa...

Hahaha, eg leer av det bilde da eg tryna, og Malin går ut i spagat!!! fyfaen det va vont ass!:D
<33

Siri sa...

så fin veske :)

Hanne sa...

ja de va artig;)
bra her va null bilder av meg, for på elise sin blogg va eg på alle! xD
fin bilderamme:)

Camilla sa...

mange artige bilder :D

Anonym sa...

Nice da:)