23.01.2009

Utdanningsinnlegg(?)

-Linnea-
Shittfiske.. Eg er fortsatt veldig i tvil på kva eg skal bli, eg veit ikkje en gong kva eg skal gjere med andreåret mitt. Planane for dagen var å lese litt rundt det vide spekteret av utdannelsa idag, men har heilt ærlig sovet fra 16.30(ca.) til 20.00.. Og når man sover så lenge blir man ikkje meir våken, det blir heller det motsatte. Så eg føler for at utdanningsinnlegget heller skal komme når eg har litt entusiasme, inspirasjon og peiling rett og slett. Sorry, eg er en løgner. Tar vi det seinare?

Iallefall, idag har eg tatt testen som Eline foreslo; hvilken blogger er du, http://www.kk.no/phpf/visQuiz.php?id=2900372 Og ikkje at testen var særlig bra, og kven du kunne likne var heller ikkje særlig mange. Eg blei iallefall Linnea(..)

"Du er kanskje ikke like forbanna på verden og elsker deg selv like mye som Linnèa, men du skriver og tenker svært likt som henne - så bloggen din har absolutt muligheter til å bli populær!" Dette er noko av det dummaste eg har lest. Der er ingen likhetar mellom meg og Linnea. Beklager men, ikkje ta testen.

3 kommentarer:

Sabita sa...

Fin blogg, sjekk min og? ;-)

Elise sa...

Ååå, can't wait!! haaha:)

Marita sa...

Stili :)
Eg tok testen, vart Toro!