13.01.2009

Sykkel Vs. MC



Eg har ikkje noko spesielt og sei, og heller ikkje god tid men her er då litt:
-Sykkel VS. MC, kva ville du ha valgt?:)
JA, eg ser shabby ut. Men begge bilda er fra work out:)
-Idag når den nye jenta kom, som foresten hette Chelsea og ikkje Alice(les: læraren si skuld)eg er heilt inponert, alle mine forventninga er iallefall nådd! Ho virka intelegent, hyggelig og smilte masse!Litt om Chelsea: Kan italiensk, japansk, liker the killers, Lady gaga, Coldplay, amerikansk fotball, surfing og rugby(JESS)Med ei ny og spennandes jente blir dette eit kjekt år trur eg?:)
Har du lyst å tjene penger på din blogg?:) klikk-> Eg har allerede tjent hundrekroner, og skaffa meg denne på søndag!:)

Frossle.com

11 kommentarer:

Eline sa...

Kan ho japansk? :O

margrete sa...

jeg og har laget meg profil der, men jeg får ikke til å legge inn link:O

Helene sa...

Tror jeg må si sykkel, er for pingle til noe annet :P

Hanne sa...

eg og sykkel, haha;D
flott, du tena deg penga ja;D

Victoria♥ sa...

takk for tips!

Ida sa...

Ho høyrtes herleg ut :D
100 kr! woow, det skal eg skaffe meg! Takk for tipset :*

Oda sa...

Scooter er best da:) Hoho!
Chelsea var kjempehyggelig, ser fram til å bli bedre kjent med ho:))

Jorunn sa...

Japansk? Jøss... Herlig.. Kunne ønske jeg kunne mer slike ting...

Jeg tror jeg hadde tatt sykkel...

Camilla sa...

Takk for tips ;)

emilie m sa...

MC! Mye mer praktisk. :) Litt skeptisk til de penge-greiene derimot. :p

Anonym sa...

Jeg venter på nytt innlegg snart! En stund siden nååå:) Haha..