12.01.2009

Nostalgisk

Nei,Nei, Nei!(...)
Planane for dagen var klare; sjå ei episode GG, spise middag, gjere matte, engelsk og så deretter ta det chill. Men Anniken tok det annleis; Middag, GG, One Tree Hill, Polyvore, lese blogger, drikke Juice, og no satser eg på å dra Anniken i gang med lekser(Etter innlegget.)

Ovenfor har vi grunnen til at dette innlegget blir som alle andre, alt for kort og litt for kjedelig. Men no veit jo dokke ka eg har gjort idag, og det er jo flott?(..) Min dag har i allefall vert nokså grei, og det blir en travel men intressant dag i morgen. Min klasse er så heldige å få en utvekslingsstudent ifra Australia, og ho skal ha sin første skuledag i morgen. Greia med denne jenta er at alle her eg bur er ganske lei av at det ikkje skjer noko, og difor har mange høge forventningar til ho, både guttane og jentene. Gutane satsar på at ho er pen, god i sport og singel, mens jentene satsar på at ho er hyggelig, interessant og har god smak. Ekje dette typisk egentleg?;) Eller er det berre oss(..) Men eg må innrømme at det ikkje er så bra med slike forventninga og slikt. Alice, (det ho heiter) er så uheldig at ho kjem den einaste dagen i halvåret vi har bading i svømmehallen, og det kan jo være litt pinlig første dagen? men no skal eg iallefall ikkje plage ho med å skrive eit heilt blogg innlegg om ho da! Så vi setter en stopper der og så legg eg heller inn bilda eg fiksa på Polyvore


Klikk på bildene for større bilder og bli sendt direkte til Polyvore


12 kommentarer:

Anonym sa...

Priceless!:D

Oda sa...

Hehe, det e bra du kooosa deg;)
Eg gleda meg og grua meg litt til å møte ho imårra eg, fordi eg skal jo sitte sammen med ho,og det betyr at eg må snakke engelsk. :| menmen,ditta fiksa vii;) hoho

Digga dei grå skoa og den grå lua!:D btw, eg har litt lyst på sånn smykke med skrift på til bursdagen (som vist på bildet)

Anonym sa...

Håper hun kommer til å like seg :D Og at hun lever opp til noen av forventingene xD
Er så glad for at du faktisk begynte å blogge oftere igjen :D Trodde sånn egentli at du ikke kom til å bry deg om kommentaren min xD

Caroline sa...

spennende med ei ny jente i klassa da :) typisk med forventninger, men håper hun lever opp til noen av dem

Kristin sa...

Hei :)

Sv: Jeg trodde ikke de sendte den jeg. Har pleid og sett på det, men da sendte de fra sesong 2. Hm. Jaja :) Søt og fin blogg :)
Klem klem :)

Monkey sa...

Hehe, så kult. Alle vil ha en bit av den nye jenta :P

Fine antrekk!

Elise sa...

Veit ho at vi skal ha svømming da?:)

Elise sa...

Sv: Veit ikkje ka eg skal gå med hos Lise:) finne det ut iløpet av veka. Du da?:)

emilie m sa...

Tusen takk! :)
Kjempefine outfits!

Marita sa...

Tusen takk :D
Stilige kle :)

Hanne sa...

likte spess siste bilde;)
syns du gjor masse eg anniken, hallo er søndag;D

Ida sa...

Så heldig dokke er som skal få ei utenlandsk jente i klassa!
Indie kleda var herlege!:D