10.01.2009

Lise Helen, god venn og blogger;)

- siden vi var inne på temaet passar "antrekket"

Neste helg skal Lise Helen, www.liisehelen.blogspot.com feire 17års dagen sin og temaet er Hippie, noko som er nært og kjært for mange. Eg satsa igrunnen på at temaet skulle bli indisk elrns, slik at eg kunne kneise på en heil del Rhinestone "diamanter" rundt om i ansiktet og overalt andre utenkelige stadar, for så å ta en liten tur på dansegolvet for å vise fram magedans. Men dette skjer ikkje. Så eg får heller dra fram kassegitaren med klistremerker på og finne fram hårband ifrå fjoråret, nei ikkje bandana men hårband.


Antrekket ovenfor er noko mamma brukte når Vibecke vart født, altså for 31 år sidan, rundt hippie tida.

-Det eg no lurer på er kva av klær og gjenstandar dokke syntes symboliserar Hippie?:D Om dokke kjære lesarar kan være så snille å sei meg det vil det være til hjelp for meg og andre som skal til søte Lise!:)

21 kommentarer:

Rikke sa...

Eg har ikkje anelse på ka eg skal ha på meg, så eg kan desverre ikkje komme med noken forslag :b Men eg såg for meg hippien i "70'show" og fikk da noken små idear ;)

Jorunn sa...

Jeg tror kanskje langt hår og runde briller, sleng bukser som er løse og topper (uten bh under), med en løs topp over som er åpen... Er du med...?
Jeg er skikkelig dårlig å forklare nemlig...

Anniken sa...

jepp jeg er med:)

Camilla sa...

Gratulerer til hun :)

Karoline sa...

I got NO idea!

kristin sa...

sånn bånd rundt hodet, og løst hår:) og peacemerker og store gensere som viser litt skuldrer

Hilde Granum sa...

Kult tema da, du må poste bilder fra festen :-)

Likte forresten bloggen din, skal vi linke hverandre?

Marte sa...

Stilig blogg, du skriver på en kul måte! : ) besøk min blogg da vel : )

Sanna sa...

Jeg ville vel tatt på meg noen løse klær, ikke for sterke farger egentlig. så må du ha en hatt <3

Margrete sa...

rufsete hår, runde briller, støvletter,armbånd,ringer og røyking ;)

Helene sa...

Hårbånd oppå hodet, langt bølgete hår, store løse klær forbinder jeg med hippie tid :D Og blomster!

Emely sa...

bånd i håret, og en diiiger kjole!

LiiseHelen sa...

AW :D

Eline sa...

Hoho, eg har ikkje peiling :b

Christina sa...

Stor klær, veldig flowerpower. Altså lyse farger, mye hvit. Hår bånd. Peace tegn. Bukser med sleng. Håret rett ned. Veldig jordnært. Blomster i håret. osv.

Kristine sa...

hestehale ihvertfall, og blomstrete klær :D

vilde sa...

Synn med asylmottaket da.. :)
Hippie hørtes jo også veldig gøy ut! Det jeg synes er hippie er løst, kreppet hår, fletter, blomster, lange slengbukser, mye farger (men ikke for sterke). Kos deg:D

malina sa...

Jeg er enig med de andre :)

DirtyJulie sa...

så morsomt:D
bånd i håret(tynt), smårufsete hår rett ned, john lennon briller, slengbukser, stoore kjoler, fargerike tunikaer i mønster (jordnære farger)mye hvitt/blonder, gitar, fletter, peace tegn, vester, blomster, batikk, tresmykker. Osv:) Jeg vil også på hippie party! hihi:D

hedda sa...

høyt oppsatt hår med masse hårspray, og sånn bakoverlugg. knæsjfarga klær, highwaist, striper, store øredobber etc ;p

Anniken sa...

pilotbriller,naturtro farger,Det nye armbandet dere har på Voice, Highwaist jeans,blek farget topp ned i jeansen;) Have fun!