21.01.2009

Im back!


Beklager at eg har prestert å være vekke i ei heil veke, eg har berre hatt så mykje å gjere på og har knapt nok tid til å sitte i ro og slappe av en time dagen!Men det var på ingen måte meininga og være vekke frå bloggverdenen så lenge. Håper eg har nokon som gidder å lese bloggen min enda?

Iallefall, idag har eg vore på skule og jobb. Egentlig ikkje så mykje spennandes ,eller? Jo, eg har kjøpt halsband til katten min..Dokke sjønnar det at i forrige uke vart katten min litt banka i en slåss kamp med en annen liten pusekatt. Så den har litt sammenkrølla pels(det er en langhåra katt) og ser litt oppblåst ut av den grunn. Siden eg ikkje vil at katten min skal bli banka fleire ganga har eg kjøpt han et halsband med diamanter som sei "Killer" i eit håp om at dei andre kattane blir redde og spring vekk.

Også har eg kjøpt meg slik ting man sover med forran auga. kvifor ikkje berre skru av lyset tenker du? Vanlegvis sover eg uten lys, men dei dagane det er litt skummelt(noko det kan være av og til) er det best og sove med en slik forann auga, og nattlampen på!:) Dessuten er det jo litt A. Hephburn over det; )


-I og med at eg kanskje ikkje rekker å sjå innom alle bloggane i dag, kan ikkje dokke sei ka dokke har gjort den siste veka da?:)

8 kommentarer:

IDa sa...

Eg kjem til å forsette å lese bloggen din :D
Skule, hunda, mat, skule hunda, mat og enda meir skule, hunda og mat :)

Camilla sa...

Jeg danser moderne,klassisk og jazz;-D kjempe gøy !

Rikke sa...

Sann forran augene-greier er jo skikkelig behagelig :)

margrete sa...

Godt du er tilbake! :)

emilie m sa...

Har vært syk den siste uka :/ Men frisk nå! :D

Siri sa...

jeg har trent, danser :)

Johanne sa...

Jeg har lata meg, shoppa på salg (lovely), stått på skøyter... og vært på skolen da... :)

Hanne sa...

bra du blogge ijenn:)
nei sann greie foran augene er ikkje behagelig;)