27.01.2009

I hate this part

Gutter i klassen-Dados og Sondre
Appelsin mannen!

Hei, alle sammen(alle og alle..) idag har eg brukt dagen min på Geografi, Norsk, Naturfag,Gym, Jobb, og rådgivning. Eg skal klage litt og sei at eg er heeilt utslitt etter litt for lite avslapping. Eg kom endeleg heim klokka 20.30, og no har eg også litt dårleg samvittighet fordi eg rett og slett ikkje orkar og gjere lekse, men eg burde ha gjort det, fordi imorgon er det skule og jobb igjen..I Hate this part.

i naturfag fekk eg igjen ei naturfagsprøve om radioaktivstråling. Eg fekk ein okai karakter og er difor nøgd. No skal eg snart sjå frustrerte fruer og sove. -Kva skal du/ gjer du på?:)

15 kommentarer:

karoline sa...

Appelsinmannen var TØFF! :P

Camilla sa...

Haha, morsom appelsin!

Eline sa...

Eg har nettopp sendt Kim, Svein og Thomas heim ;)

Camilla sa...

Tøffeste appelsinmannen noensinne...:) Fin blogg

Karoline sa...

Jeg elsker I Hate This Part!<3

Hanne sa...

den var bra ;D
off ja, du hadde en lang dag!:P

Stine Andersen sa...

Den sangen er bare så nydelig, får den ikke ut av hodet mitt

Anonym sa...

*Nynner på sangen*
"Appelsin mannen" var gøyal, har du laget den selv?

Anniken sa...

Anonym: Nei den var det en i klassa mi (Aksel) som lagde;)

martine sa...

Morsom appelsin! :-D

Anonym sa...

Aksel is the man:)

Oda sa...

http://www.kk.no/php/art.php?id=802249

mia eline sa...

takk for tips :D heh. søte bilder!

therese kristina sa...

Appelsina var awesome :D
Eg skal til ei venninde og sjå film og ete pizza :)

Monkey sa...

For en tøff Appelsinmann :D

Jeg er ikke så glad i Pussycat dolls, men noen småkule sanger har de.