06.01.2009

Cet Hiver


Det er no vinteren setter kulden inn for fult, iallefall her på Nordfjordeid.Det er kuldegrader og ligger ann til snøstorm, det gjer både håret tørt og huda tørr. jenter, no er det berre å skaffe seg hårkur og bruke fuktighetskrem. Sjølv har eg iallefall fått kjenne kulden og er heilt tørr i ansiktet. = Lite sminke. Eg har desverre antydninga til kuldeeksem. Derfor tenkte eg at eg skulle lage eit lite innlegg med dei hårkurane eg HAR erfart sjølv som gode.og at dokke skal kome med gode fuktighetskremar som gjer huda god!

Redken kjem for meg ut med den som er "best i test" Den har gjort masse bra med håret mitt, vore med på å få pigment tilbake i håret. (Når eg bleika håret mitt blondt fra svart var håret mitt heilt dødt, og ribba fra pigment, difor vart håret mitt grønt i ca.15 minutter, før vi to pigmentspray og farga det på nytt tre gangar.) Etter den hendelsen fekk eg med meg ein slik heim at Redken extreme rescue forceFet, og eg fekk vekk det frisøren min lene kalte tyggis hår/spagetti, og pigmenta kom sakte men sikkert tilbake. Dette er ikkje forventa av eit hårprodukt meinar eg, men denne var min "rescue force" og håret mitt kunne nokk ein gong bli farga og dullet med.


Glem alt anna enn den oransje runde boksen, og la den stå i fokus. Det er KMS California sin hårkur, eller iallefall en av dei;) Den har eg brukt ganske lenge no, og er veldig fornøgd. Det er berre synd at den er så liten, for om du har langt og/eller tjukt hår slik som meg så skal det ikkje så altfor mange runder i dusjen før den er tom. Eg har eit hår som er ganske skada av gjentatte hårfargingar fra naturleg blondt til brunt, til svart også firedobbel bleiking tilbake til blond hårfarge igjen. Så denne har hjulpet meg til å få det friskt og glatt igjen. Om eg har floker før eg går i dusjen og tar opp i KMS etter å ha brukt sjampoo så er flokane vekk etter 10 minutters hold.
Fudge Dynamite var den første hårkuren eg vart fornøgd med, men den er eigentleg egna for gutar og kortare hår. Den luktar utrulig godt, og får håret glatt, frisøren min sei at håret holder seg sterkare lengre og blir ikkje full i flisar så fort. Helst ser eg igrunn på denne som ein svært god balsam, om du har ugjæreleg hår. Den skal også stå i 15 minutter seier frisørane, noko som er litt kjedelig å vente på.

Grunnen til at eg ikkje har fleire med terningkast seks er at eg ikkje har møtt på den ultimate hårkuren enda, men om du har så legg igjen en kommentar!:) Og eg har ikkje tenkt og nevne dei tre dårlige eg har testa, for eg ser ikkje poenget med å gje dokke dårlige erfaringar, men den eine var ifra Bed Head og vart ikkje brukt.

-A

11 kommentarer:

Marita sa...

Takk ! Bare å spørr nokon det, veit du ;p Bra innlegg ! :*

Silje sa...

Hehe, ja det er nok lurest å bli ferdig med det ;)
Gode tips! :)

; mette sa...

Frisøren min sier at jeg burde kure håper mitt 2-3 ganger i uka. Men jeg glemmer det alltid, kjipt egentlig, siden det er så flisete : (

Yvonne sa...

Eg har falt heilt for SP serien eg. :)

Åja, det er min teite hund, ho er ikkje så søt som ho ser ut som :)

Lene sa...

Bølgepermanent høres jo kjempefint ut! :)

Andrea sa...

Jeg er uhyre dårlig til å passe på hud og hår, det er fælt! :O

Kristine sa...

takk for herlige tips da :-)

malina sa...

Bra innlegg! Jeg tror jeg blir nødt til å kjøpe meg en ny hårkur :)

Yvonne sa...

Tusen takk at du seie mobilen er god, alle seie den er så dårlig :p
Ja Border Colliea er søte vesener de! :D

Oda sa...

Eg kura sjeelden håret mitt, mest fordi det tar så lang tid, så blir mest balsam. Men fint innlegg,kanskje eg burde kjøpe meg nyy hårkur:D

Anonym sa...

Lovely!:) Nå skal jeg kjøpe meg en ny hårkur! -Fin blogg