09.12.2008

Treng du noko nytt?


(dagens outfit, etter jobb og "fjortiss gjengen min")

Idag har eg vore på skulen som normalt, også jobb deretter. Vi hadde geografi prøve i dag, og eg syntes at den gjekk greit, men vil tru at det ikkje blir noko blendandes karakter. På jobb idag, tenkte eg at eg skulle gå ut porten og kaste nokon kasser og liknandes, men så kom eg på at det har eg ikkje gjort før, med det så vart eg redd og skulle inn igjen for å spør Per som var på jobb på bunnpris, om han kunne hjelpe meg, men no fekk eg ikkje igjen porten og blei nødt til å spør ei på skoringen om hjelp:S Etter det gjekk eg bort til Per og spurte om han kunne hjelpe meg med den "søppelmaskin/conteineren" Og han var flink, så takk pus:)
Ha en super dag vidare folkens, også slenger eg igang en spørsmålsrunde!
Dagens must haves:




9 kommentarer:

Ida sa...

Åh, så masse fint! Eg elska lilla :D

Den søppelcontaineren er litt vrien, eg hadde vertfall problem med den når eg skulle ut med søpla.. Heheh ;)

Caroline sa...

AH, Fresht undertøy:D Lille er så fint!

Susanna Nutti sa...

e liker headeren din sykt godt, siden du har en så fin klessmak :)

mariastenersen sa...

fine ting!:)

- ny luke i adventskalenderen på bloggen hvis du vil være med!:)

Hanne sa...

Stilig clutch og veske:)

Thea sa...

Utrolig vakker clutch! Grate taste!:)

Oda sa...

Wehhey, fint bilde av oss da;)
Fine klee! Likte det øverste undertøysettet,søtt:) Masse fint i lilla!
Siden eg er dåårlig med å kommentere må eg sei at headeren din er digg viss eg ikkje har sagt det før:DD
<3

Ida sa...

Spørsmål:
- Ken er din favorittblogger? Korfor?
- Om du skulle møtt noken bloggera, ken ville du ha møtt da?
- Favorittmat? Favorittsnop?
- Favorittårstid?

:)

Karianne M sa...

Så mye lekkert :P